Your Sanitary Napkins Producer

Ocenění výrobků FIDE

Volba spotřebitelů 2012 – Nejlepší novinka

Logo Volba spotřebitelů 2012

V roce 2012 zvítězila firma FIDE v kategorii dámská hygiena se svým revolučním výrobkem v podobě unikátní kombinace dámské menstruační vložky s probiotickou kulturou, Carin ProBiotic, v soutěži Volba spotřebitelů roku – Nejlepší novinka.

Jedná se o prestižní marketingový program, který monitoruje a oceňuje nové a inovované výrobky uváděné na český trh. Jedinečnost této soutěže spočívá v tom, že se jedná o ocenění, které je udělováno na základě výsledků průzkumu mezi koncovými spotřebiteli daného sortimentu zvoleného na reprezentativním panelu 4 000 domácností. V každé domácnosti mohou hlasovat až čtyři její členové starší 14 let.

Systém hodnocení výrobků se skládal ze dvou částí, a to atraktivity výrobku pro spotřebitele a úmyslu jej opětovně zakoupit. Vítězové jednotlivých kategorií pro své oceněné výrobky získali roční licenci na používání loga Volba spotřebitelů 2012 – Nejlepší novinka.

Volba spotřebitelů 2012 - leták

Volba spotřebitelů 2007 – Nejlepší novinka

Logo Volba spotřebitelů 2007

V roce 2007 zvítězila firma FIDE v kategorii dámská hygiena se svojí řadou menstruačních vložek Carin Ultra v soutěži Volba spotřebitelů roku – Nejlepší novinka.

Jedná se o marketingový program, který monitoruje a oceňuje nové a inovované výrobky uváděné na český trh. Jedinečnost této soutěže spočívá v tom, že se jedná o ocenění, které je udělováno na základě výsledků průzkumu mezi koncovými spotřebiteli daného sortimentu zvoleného na reprezentativním panelu 2000 domácností. V každé domácnosti mohou hlasovat až čtyři její členové starší 14 let.

Systém hodnocení výrobků se skládal ze dvou částí a to atraktivity výrobku pro spotřebitele a úmyslu jej opětovně zakoupit. Vítězové jednotlivých kategorií pro své oceněné výrobky získali roční licenci na používání loga Volba spotřebitelů 2007 – Nejlepší novinka.

Ceny vítězným výrobkům vyhlášených v 26 kategoriích byly slavnostně předávány na závěrečné ceremonii ve Slovanském domě v Praze, které se zúčastnilo přibližně 300 odborníků z retailu, reklamních, mediálních a komunikačních agentur a samozřejmě nechyběli ani zástupci tisku.

Volba spotřebitelů 2007 - leták

„KOUPÍ NAŠICH VÝROBKŮ DÁVÁTE PRÁCI TĚLESNĚ POSTIŽENÝM” ISO 9001